2012. július 23., hétfő

Curtain - Пробуждение (Reason Records)

Az ukrán Reason Records legfrissebb kiadványa a szentpétervári vegan sxe Curtain első, Пробуждение (ha jól néztem "ébredés"-t jelent) címre hallgató demója. Akinek pl. a Set Adrift legutóbbi anyaga bejött annak szerintem ez sem fog csalódást okozni. Ötletes, metálos zene a Culture, Integrity és hasonló 90-es évek végi riffelős new school bandák lemezei nyomán. 6 db szépen felépített szám van a demón, jó hosszú bevezető részekkel, sötét hangzással, és persze elengedhetetlen akusztikus betétekkel tarkítva itt-ott. A demó letölthető innen, booklet-el együtt, ami sajnos nem tartalmazza az angol dalszövegeket, amiért én már írtam is a kiadónak, de még választ nem kaptam, mindenesetre ha meg lesz, majd feltolom ide is. 

/Marci/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése