2012. július 2., hétfő

Expire - Pendulum Swings (Bridge 9 Records)

A floridai Expire tavalyi Suffer The Cycle ep-je a legprofibb cuccok közé tartozott, szóval nem is csoda, hogy az LP már a Bridge 9 gondozásában jelent meg. Ennek fényében tehát kissé kritikusan merültem el a Pendulum Swings-ben, - amiről az Abbys című szám egy SOIA feldolgozás társaságában már szerepelt a Sink With Me nevezetű kedvcsináló ep-n - azonban fellélegezve, arra a megállapításra kellett jutnom, hogy a banda mit sem vesztett az értékeiből (na majd meglátjuk a következő lemezen is így lesz-e:)). Még mindig magasan kiemelkedik a jelenleg hasonló zenét játszó hardcore/metal bandák igen népes táborából. Ahogy az illik, elég steril hangzást kapunk, ami azért nem hátrány egy ilyen bandánál. Sok-sok kemény metál elem, dinamikus two-step részek, kibaszott erőteljes vokál. Két számot újra felvettek az ep-ről, aminek én nem sok értelmét láttam. Ezekről rendszerint továbbugrattam a lejátszót, mert idegesítettek és a régebbi verziójuk jobban tetszett, vagy legalábbis azt szoktam már meg. Ezen kívül elég kerek az anyag, a várakozásoknak tökéletesen megfelelt.

/Marci/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése