2012. január 16., hétfő

Better Times - Better Measures (Like Glue Records)

A Better Times tavaly csinált egy kiemelkedően jó demót, amibe már akkor is alig tudtam belekötni. Tehát, amikor Bandcamp-re felkerült az új ep címadó dala nagyon izgatott lettem, aztán meghallgattam és eldöntöttem, hogy rohadtul várom az új anyagukat. Aztán végül is annyira vártam, hogy el is feledkeztem róla, szóval egy kis késéssel de meghallgattam a cuccot. A demó fő húzóereje a lendülete volt, amivel egyszerűen lebaszott a lábadról. Na ez ezúttal nem lett ilyen egyértelmű. A Better Measures eleve sokkal lassabban kezdődik és csak később gyorsul fel valamennyire. A számok is talán valamivel slágeresebbek lettek ebből kifolyólag, de a koncepció ettől függetlenül továbbra is YOT, Insted, Wide Awake féle youth crew maradt. Na akkor jőjjön a feketeleves. Sajnos szövegek terén nem igazán sikerült előrelépni a bandának. Nem mondanám, hogy szarok lettek a szövegek, de nem ad semmi újat. Ilyen tekintetben az én szememben az utolsó szám mentette meg az anyagot, ami az Occupy mozgalmat "hirdeti". Ebben lehet érezni az aktualitást, és a valamilyen szintű politikai szerepvállalást amiből a hardcore-nak is ki kell vennie a részét.

/Marci/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése